αναβάθμιση καταστήματος

μελέτη

Ξεκινήστε δίνοντάς μας ένα σχέδιο και φωτογραφίες του χώρου που έχετε οραματιστεί να αναβαθμίσουμε. Εμείς πάντα δίνουμε τη δική μας οπτική και τα υπόλοιπα αντικείμενα που δραστηριοποιείστε.

πρόταση – συμφωνία

Μαζί επιλέγουμε τις ομάδες και τα προϊόντα, με βάση το χαρακτήρα του καταστήματός και τις ανάγκες των πελατών σας. Στηρίζουμε τις ολοκληρωμένες λύσεις χωρίς μεγάλα αποθέματα για πλήρη κάλυψη των αναγκών, γρήγορες αναπροσαρμογές χωρίς κολλημένα χρήματα.

στήσιμο

Στέλνουμε ομαδοποιημένη την παραγγελία σας και αν η περίσταση το απαιτεί, έμπειρο συνεργείο μας στήνει μαζί σας τα ράφια και τα προϊόντα.

εκπαίδευση

Κατά το στήσιμο γίνεται αναλυτική πρακτική εκπαίδευση προϊόντων, μεθόδων πώλησης και επίλυση αποριών.

μηχανογράφηση

Σας καλύπτουμε σε κάθε ζήτηση μηχανογράφησης για σωστή και γρήγορη καταχώρηση κωδικών, τιμών, barcode κοκ.

B2B ιστοσελίδα

  • Όλη η γκάμα
  • Νέα είδη – προσφορές
  • Τιμές αγοράς
  • Διαθεσιμότητα
  • Προτεινόμενη τιμή Λιανικής

νέα υπηρεσία:

γρήγορη παραγγελία στο καλάθι:

  1. Σκάναρε τον κατάλογο ή το προϊόν
  2. Πληκτρολόγησε τον κωδικό ή τον τίτλο

κάνε το δικό σου φυλλάδιο

  1. Επίλεξε προϊόντα στο καλάθι
  2. Επιλογή εκτύπωσης σε pdf με την προτεινόμενη τιμή Λιανικής

δικό σου e-shop

Με απλές ενέργειες, όλη η γκάμα μας δική σου!
Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλεφωνικό κέντρο ή στο Info@gtc-hardware.gr

προώθηση πωλήσεων

  • Φυλλάδια προσφορών
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Αναγνωσιμότητα
  • Μεγάλη γκάμα
  • Σωστά περιθώρια κέρδους
  • Συνεχής επαφή με τον πελάτη

υπηρεσίες συνεργατών

Πλάνο ετήσιας συνεργασίας

Έχετε λάβει και υπογράψει το πλάνο ετήσιας συνεργασίας με την εταιρίας Λευκαδίτης, αν όχι σας το επισυνάπτουμε. Εκεί θα βρείτε με «διαφάνεια» όλους τους βασικούς όρους της συνεργασίας μας για:

  • Εκπτώσεις εξόφλησης τιμολογίων και όρια πίστωσης
  • Όρους μεταφορών επιστροφών και επισκευών

Υποστήριξη πώλησης

Στο τηλεφωνικό μας κέντρο από τις 8.00-20.00 υπάρχει εξειδικευμένος άνθρωπος που θα σας δώσει τις επιπλέον πληροφορίες που χρειάζεστε για την καλύτερη κατανόηση της ανάγκης του πελάτη. Έτσι θα κάνε πάντα σωστές και όχι απλά φθηνές πωλήσεις.

Τηλεφωνική επικοινωνία από την αποθήκης μας

Για κάθε παραγγελία σας ενημερώνουμε για πιθανές ελλείψεις, τις οποίες κρατάμε και σας ενημερώνουμε όταν τις παραλάβουμε. Έτσι πάντα είμαστε όλοι μας ενημερωμένοι και συνεπείς στους πελάτες μας.

Αυτοματοποιημένο μήνυμα αποστολής παραγγελίας

Για κάθε σας παραγγελία λαμβάνεται με email και υπολογίζεται χρόνο παράδοσης και μπορείτε να ενημερώσετε πελάτες και φυσικά εσάς για ακριβείς ποσότητες και τιμές.

Αυτοματοποιημένο μήνυμα ενημέρωσης για να μη χάσετε την 5% έκπτωση

Για να μη χρειάζεται να θυμάστε εσείς σας στέλνουμε μήνυμα για να μη χάσετε καμία έκπτωση

Αυτοματοποιημένο μήνυμα ενημέρωσης ληξιπρόθεσμου υπολοίπου

Η εταιρία μας θέλει πάντα να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της, να σας παρέχει κορυφαίας αξίας προϊόντα και υπηρεσίες. Σας υποστηρίζουμε για την εντός συμφωνίας τακτοποίηση οφειλών.

B2B ιστοσελίδα μόνο για το δίκτυο συνεργατών

Διατηρούμε και συνεχώς αναβαθμίζουμε την εταιρική μας ιστοσελίδα. Σας καλούμε να κάνετε την εγγραφή σας. Κερδίζετε αμεσότητα ενημέρωσης τιμών, τεχνικών προδιαγραφών, διαθεσιμότητας και με την παραγγελίας εκεί κερδίζετε την έκπτωση Online παραγγελίας.

Online ενημέρωση

Μη ξεχνάτε να ελέγχετε το email σας διότι μέσω ενημερωτικών email (newsletters) μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα για

  • Νέα προϊόντα – Νέες τιμές
  • Προσφορές – φυλλάδια
  • Ξεστοκαρίσματα με τιμές στο σφυρί!

εμπειρία αγοράς

Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε αναλυτικότερα τις υπηρεσίες μας, την εταιρία μας αλλά και τους ανθρώπους μας.

Η σημερινή εποχή που δραστηριοποιούμαστε, έχει ως βασικό στοιχείο την ολοένα αναπτυσσόμενη χρήση του ίντερνετ ως μέθοδο αγοράς προϊόντων. Αυτό που θα κρατάει πάντα τον πελάτη στα καταστήματά μας είναι η «εμπειρία αγοράς του καταναλωτή», το πως δηλαδή αισθάνονται και συνδέονται οι πελάτες σας με το κατάστημά σας, τις ιστορίες που μοιράζονται και τον βαθμό στον οποίο σας προτείνουν. Η τιμή και η ποιότητα μοναχά του προϊόντος δεν αποτελούν πλέον παράγοντες διαφοροποίησης. Έρευνες δείχνουν πως το 86% των πελατών είναι θετικοί στο να πληρώσουν ακριβότερα ένα προϊόν εάν έχουν καλύτερη «εμπειρία αγοράς».

Τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να αναδείξετε αλλά και να επενδύσετε είναι:

  • Η γενικότερη «εμπιστοσύνη» γύρω από το όνομά σας
  • Η κατανόηση της ανάγκης του πελάτης σας (ποτέ κάποιος δεν αγοράζει απλά ένα δράπανο. Θέλει κάνει τρύπες σε τοίχους να βιδώνει κοκ., εσείς του δίνετε ένα δράπανο για να κάνει αυτό που θέλει, μάθετε λοιπόν ακριβώς τι θέλει να κάνει)
  • Οι χώροι του καταστήματός σας (τακτοποιημένα, ομοιόμορφα και γεμάτα ράφια, καθαριότητα)
  • Πραγματική γνώση των προϊόντων (γνώσεις των ανθρώπων σας, ενημερωτικά φυλλάδια, κατάλογοι)
  • Διαφάνεια (τιμές στα ράφια, σωστή ενημέρωση για τους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών, όρους εγγύησης και σωστής χρήσης των μηχανημάτων)
  • Δικό σας E-shop, πρέπει να ακολουθούμε τις τάσεις της αγοράς. Είναι δεδομένο πως ανάμεσα σε δύο ηλεκτρονικά καταστήματα, ο πελάτης εμπιστεύεται αυτό που έχει και φυσικό κατάστημα
  • Τέλος, επιβεβαιώστε ότι έχετε δημιουργήσει με τον πελάτη σας μία κάλη ίστορία που θα είναι πρόθυμος να διηγηθεί σε φίλους και social media.

Όραμα μας…

«Να αποτελούμε το βασικό συνεργάτη κάθε τεχνικού πολυκαταστήματος που αναζητά αξιόπιστες, κερδοφόρες και μακροχρόνιες σχέσεις μέσω των υπηρεσιών και των προϊόντων μας.»

Γίνε αποκλειστικός συνεργάτης

Στρατηγικός μας στόχος είναι η δημιουργία τοπικών ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ, οι οποίοι θα μπορούν να πωλούν:
Τα μηχανήματα και τα αξεσουάρ RAIDER
Τα εργαλεία χειρός TOP MASTER
Μάθετε περισσότερα από τους αντιπροσώπους μας στο τμήμα πωλήσεων.

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ
ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ